Zabudowa GRACO do transportu złomu wykonana w zakładzie GRACO w Gliwicach. HDS PALFINGER EPSILON Q150Z82 i hakowiec PALFINGER PH T20 SLD 5 na podwoziu MAN TGS 26.480 6×2-4 BL CH.

PODWOZIE MAN TGS 26.480 6×2-4 BL CH

• Moc silnika MAN 480 KM
• Rozstaw osi MAN „1-2”: 5100 mm, „2-3”:1350 mm
• Techniczne max. obciążenie przedniej osi MAN (w tym zawieszenia i ogumienia): 9000 kg
• Techniczne max. obciążenie tylnych osi MAN (w tym zawieszenia i ogumienia): 19000 kg
• Ładowność całkowita skompletowanego pojazdu MAN ( kontener + złom) 15265 kg

HYDRAULICZNY ŻURAW (HDS) DO PRZEŁADUNKU ZŁOMU PALFINGER EPSILON Q150Z82

• Dwie sekcje wysięgnika wysuwane hydraulicznie, wysięg 8,2m, moment udźwigu 142 [kNm]
• Sterowanie z siedziska operatora usytuowanego z boku kolumny
• Siedzisko operatora regulowane, sterowanie podporami z siedziska
• Podpory rozsuwane hydraulicznie, maksymalny rozstaw 4,7m
• 4 reflektory 1000 Lumenów oświetlające pole pracy żurawia (2 przy siedzisku+ 2 na ramieniu zginanym)
• Pakiet komfort (silnik „start/stop”, gaz „+/-„, ogrzewanie siedziska) obsługa z siedziska operatora

OSPRZĘT ROBOCZY DO ŻURAWIA PALFINGER

Chwytak do złomu YSG300A-1 GUSELLA – BAKKER, sześcioszalowy, pojemność 300 l.

HAKOWIEC TELESKOPOWY PALFINGER TYP PH T20 SLD 5

• Maksymalna techniczna zdolność załadunkowa hakowca – ok. 20 t
• Techniczna możliwość obsługi kontenerów o wewnętrznej długości od 4500 mm do 6500 mm (wg DIN 30722)
• Funkcje robocze: wciąganie/zestawianie i wywrot kontenera
• przykręcane łoża spoczynkowe kontenera
• Mechaniczne zabezpieczenie gardzieli haka
• Tylna wewnętrzna hydrauliczna blokada kontenera 
• Stała wysokość gardzieli/zaczepu haka 1570mm, offset 175mm, hak demontowalny
• Sterowanie PAD (Pro Active Drive) 
• Układ przyspieszonego ruchu powrotnego dla pustego kontenera RAPID MOTION

Leave A Comment

You must be logged in to post a comment.