Pojazd do transportu kontenerów z odpadami komunalnymi

Zabudowa żurawiowo – hakowcowa GRACO wykonana w zakładzie GRACO w Płochocinie. HDS PALFINGER PK 12.501 SLD 5 i hakowiec PALFINGER PH T20 SLD 5 na podwoziu Mercedes-Benz Actros 5 2543 L 6×2. Pojazd do transportu kontenerów z odpadami komunalnymi.

HYDRAULICZNY ŻURAW (HDS) PALFINGER PK 12.501 SLD 5

  • Moment udźwigu 112.2 kNm dla wysięgu standardowego 5,8m
  • 3 sekcje wysięgnika wysuwane hydraulicznie; wysięg 9,9 m
  • Elektroniczny system HPLS automatycznie zmniejszający prędkość ruchów roboczych przy dużych obciążeniach żurawia
  • Zakres obrotu kolumny żurawia: 400° realizowany poprzez listwy zębate

PODPORY ŻURAWIA

  • Osobne sterowanie dla każdej z podpór, zamki hydrauliczne na cylindrach podpór
  • Belki podpór rozsuwane hydraulicznie; rozstaw 4,87 m
  • Cylindry podpór obracane hydraulicznie (180 stopni)
  • Podpory żurawia sterowane manualnie, 1 rozdzielacz  4-funkcyjny zamontowany przy żurawiu
  • Sygnalizacja optyczna oraz akustyczna niezsuniętych belek podpór w położeniu transportowym

KONTROLA STATECZNOŚCI ŻURAWIA

HPSC-E – zaawansowany system kontroli stateczności w pełnym zakresie obrotu (360°), z bezstopniowym dostosowaniem udźwigu do aktualnego stanu podparcia oraz aktualnego kąta obrotu żurawia.

KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO

  • Monitoring kąta obrotu kolumny żurawia
  • Licznik roboczogodzin dla żurawia
  • System sygnalizacji przekroczenia dopuszczalnej wysokości pojazdu z wysięgnikiem niezłożonym do pozycji transportowej
  • Zamki hydrauliczne na cylindrach: ramienia głównego, zginanego, teleskopowania oraz obrotu
  • Komputer kontrolujący funkcje żurawia Paltronic 40 wraz z wyłącznikiem awaryjnym
  • Wyświetlacz Paltronic po stronie rozdzielacza

STEROWANIE HDS

  • Zdalne sterowanie SCANRECO z 6 funkcjami proporcjonalnymi, 3 stopnie prędkości
  • Silnik „START”  – zdalne załączanie silnika pojazdu z przenośnej konsoli sterowania radiowego
  • Silnik „STOP” – zdalne wyłączanie silnika pojazdu z przenośnej konsoli sterowania radiowego 
  • Motor +/-   zdalna regulacja obrotów silnika z przenośnej konsoli sterowania radiowego
  • Mała przenośna konsola sterownicza
zdalne sterowanie SCANRECO

AKCESORIA

  • Chłodnica oleju hydraulicznego, moc chłodzenia 8,5 kW
  • Zbiornik oleju poj. 140 litrów
  • Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa dwustrumieniowa Parker 2 x 53 cm3/obr.

OSPRZĘT DO ŻURAWIA 

Hak ładunkowy 8 t, łożyskowany ślizgowo

HAKOWIEC TELESKOPOWY PALFINGER PH T20 SLD 5

  • maksymalna techniczna zdolność załadunkowa hakowca  –  ok. 20 t
  • długość hakowca 5650 mm
  • techniczna możliwość obsługi kontenerów o wewnętrznej długości od 4500 mm do 6500 mm
  • funkcje robocze: wciąganie/zestawianie i wywrót kontenera
  • techniczna możliwość obsługi kontenerów o wewnętrznej długości od 4500 mm do 6500 mm
  • przykręcane łoża spoczynkowe kontenera
  • mechaniczne zabezpieczenie gardzieli haka
  • RAPID MOTION – ruch szybki ściągania pustego kontenera
  • tylna wewnętrzna hydrauliczna blokada kontenera wraz z sekcją rozdzielacza i osłoną
  • stała wysokość zaczepu haka 1570mm, offset 175mm
  • Sterowanie PAD (Pro Active Drive) control – zdalne sterowanie radiowe hakowca
  • rozdzielacz sterujący typ SDS150 (40 – 80 l/min.)
  • tylna belka przeciwnajazdowa rozsuwana hydraulicznie
zawór przełączający tryb pracy żuraw/hakowiec

rozdzielacz główny hakowca z pokrywą
Sterowanie PAD (Pro Active Drive) control
pojemnik na siatkę do kontenera

pojemnik na wodę i mydło

PODWOZIE MERCEDES-BENZ ACTROS 5 2543 L 6×2

  • Moc silnika Mercedes-Benz 315 kW (428 KM)
  • Rozstaw osi Mercedes-Benz  „1-2” 5200 mm „2-3” 1350 mm
  • Techniczne max. obciążenie przednich osi (w tym zawieszenia i ogumienia) 8000 kg
  • Techniczne max. obciążenie tylnych osi (w tym zawieszenia i ogumienia) 19000 kg
  • Ładowność całkowita skompletowanego pojazdu Mercedes-Benz (suma mas kontenera i ładunku)  12285 kg

Leave A Comment

You must be logged in to post a comment.