Zabudowa żurawiowo – hakowcowa GRACO wykonana w zakładzie GRACO w Płochocinie. HDS PALFINGER PK 12.501 SLD 5 i hakowiec PALFINGER PH T20 SLD 5 na podwoziu Mercedes-Benz Actros 5 2543 L 6×2. Pojazd do transportu kontenerów z odpadami komunalnymi.
HYDRAULICZNY ŻURAW (HDS) PALFINGER PK 12.501 SLD 5
- Moment udźwigu 112.2 kNm dla wysięgu standardowego 5,8m
- 3 sekcje wysięgnika wysuwane hydraulicznie; wysięg 9,9 m
- Elektroniczny system HPLS automatycznie zmniejszający prędkość ruchów roboczych przy dużych obciążeniach żurawia
- Zakres obrotu kolumny żurawia: 400° realizowany poprzez listwy zębate
PODPORY ŻURAWIA
- Osobne sterowanie dla każdej z podpór, zamki hydrauliczne na cylindrach podpór
- Belki podpór rozsuwane hydraulicznie; rozstaw 4,87 m
- Cylindry podpór obracane hydraulicznie (180 stopni)
- Podpory żurawia sterowane manualnie, 1 rozdzielacz 4-funkcyjny zamontowany przy żurawiu
- Sygnalizacja optyczna oraz akustyczna niezsuniętych belek podpór w położeniu transportowym
KONTROLA STATECZNOŚCI ŻURAWIA
HPSC-E – zaawansowany system kontroli stateczności w pełnym zakresie obrotu (360°), z bezstopniowym dostosowaniem udźwigu do aktualnego stanu podparcia oraz aktualnego kąta obrotu żurawia.
KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO
- Monitoring kąta obrotu kolumny żurawia
- Licznik roboczogodzin dla żurawia
- System sygnalizacji przekroczenia dopuszczalnej wysokości pojazdu z wysięgnikiem niezłożonym do pozycji transportowej
- Zamki hydrauliczne na cylindrach: ramienia głównego, zginanego, teleskopowania oraz obrotu
- Komputer kontrolujący funkcje żurawia Paltronic 40 wraz z wyłącznikiem awaryjnym
- Wyświetlacz Paltronic po stronie rozdzielacza
STEROWANIE HDS
- Zdalne sterowanie SCANRECO z 6 funkcjami proporcjonalnymi, 3 stopnie prędkości
- Silnik „START” – zdalne załączanie silnika pojazdu z przenośnej konsoli sterowania radiowego
- Silnik „STOP” – zdalne wyłączanie silnika pojazdu z przenośnej konsoli sterowania radiowego
- Motor +/- zdalna regulacja obrotów silnika z przenośnej konsoli sterowania radiowego
- Mała przenośna konsola sterownicza
AKCESORIA
- Chłodnica oleju hydraulicznego, moc chłodzenia 8,5 kW
- Zbiornik oleju poj. 140 litrów
- Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa dwustrumieniowa Parker 2 x 53 cm3/obr.
OSPRZĘT DO ŻURAWIA
Hak ładunkowy 8 t, łożyskowany ślizgowo
HAKOWIEC TELESKOPOWY PALFINGER PH T20 SLD 5
- maksymalna techniczna zdolność załadunkowa hakowca – ok. 20 t
- długość hakowca 5650 mm
- techniczna możliwość obsługi kontenerów o wewnętrznej długości od 4500 mm do 6500 mm
- funkcje robocze: wciąganie/zestawianie i wywrót kontenera
- techniczna możliwość obsługi kontenerów o wewnętrznej długości od 4500 mm do 6500 mm
- przykręcane łoża spoczynkowe kontenera
- mechaniczne zabezpieczenie gardzieli haka
- RAPID MOTION – ruch szybki ściągania pustego kontenera
- tylna wewnętrzna hydrauliczna blokada kontenera wraz z sekcją rozdzielacza i osłoną
- stała wysokość zaczepu haka 1570mm, offset 175mm
- Sterowanie PAD (Pro Active Drive) control – zdalne sterowanie radiowe hakowca
- rozdzielacz sterujący typ SDS150 (40 – 80 l/min.)
- tylna belka przeciwnajazdowa rozsuwana hydraulicznie
PODWOZIE MERCEDES-BENZ ACTROS 5 2543 L 6×2
- Moc silnika Mercedes-Benz 315 kW (428 KM)
- Rozstaw osi Mercedes-Benz „1-2” 5200 mm „2-3” 1350 mm
- Techniczne max. obciążenie przednich osi (w tym zawieszenia i ogumienia) 8000 kg
- Techniczne max. obciążenie tylnych osi (w tym zawieszenia i ogumienia) 19000 kg
- Ładowność całkowita skompletowanego pojazdu Mercedes-Benz (suma mas kontenera i ładunku) 12285 kg
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.