PODNOŚNIKI KOSZOWE PALFINGER

Firma Palfinger produkuje podnośniki koszowe  o wysokościach roboczych od 9m do 102,5m zabudowane na podwoziach od 3,5t do 60t DMC.

dwie główne grupy podnośników koszowych

PALFINGER PLATFORMS GERMANY – wysokości robocze od 18 do 102,5 m,  urządzenia najbardziej zaawansowane technicznie i technologicznie, przeznaczone do najbardziej wymagających prac, sterowane elektrohydraulicznie, o największych bocznych zasięgach roboczych, montowane na podwoziach od 3,5t do 60t DMC

PALFINGER PLATFORMS ITALY – wysokości robocze od 9 do 24m,  urządzenia proste i ekonomiczne, charakteryzujące się łatwością obsługi, sterowane w pełni hydraulicznie, przeznaczone dla zadań mniej wymagających, montowane na podwoziach do 3,5t DMC

FUNKCJONALNE ROZWIĄZANIA

  • obrotowy kosz roboczy,
  • izolowany kosz roboczy,
  • kosz roboczy o zmiennej powierzchni,
  • monitoring położenia platformy,
  • aktualne obciążenie podestu,
  • automatyczne poziomowanie pojazdu z pozycji kosza,
  • programowalne ustawienie platformy,
  • automatyczne składanie urządzenia do pozycji transportowej.

Podnośnik koszowy Palfinger P170TXE PLUS na Iveco Daily typ 35S12

Podnośnik koszowy P300 KS na MANie TGL 8.190 4×2

PODNOŚNIKI KOSZOWE

KOMFORTOWY SYSTEM STABILIZACJI

Układ podpór firmy PALFINGER z funkcją automatycznego poziomowania podwozia, umożliwia szybką i łatwą stabilizację pojazdu. Przyciski sterujące zamontowane po prawej i lewej stronie z tyłu pojazdu, umożliwiają wygodną obserwację obszaru podparcia, poprawiając tym samym bezpieczeństwo.

OPTYMALIZACJA WYSIĘGU

Dzięki systemowi optymalizacji zasięg roboczy nie jest ograniczony obciążeniem. Maksymalny możliwy wysięg określany jest indywidualnie, z wykorzystaniem wszystkich istotnych parametrów i dostosowaniem do konkretnej sytuacji.

ROZSUWANY KOSZ ROBOCZY

Aby sprostać szczególnym potrzebom, teleskopowy kosz roboczy PALFINGER można poszerzyć dzięki zintegrowanemu mechanizmowi wysuwu hydraulicznego.

OCHRONA KABINY KIEROWCY

Aktywacja funkcji ochrony kabiny kierowcy powoduje, że zakres obrotu zostaje ograniczony i nie obejmuje zdefiniowanej strefy bezpieczeństwa nad kabiną kierowcy. Zapobiega to ewentualnym uszkodzeniom kabiny podczas użytkowania (np. podczas przycinania drzew).