SKOMPLETOWANY POJAZD DO TRANSPORTU MATERIAŁÓW

BUDOWLANYCH NA PODWOZIU MAN TGS 26.400 6×4 BL

Z ŻURAWIEM PALFINGER PK 19.001 SLD 5 I ZABUDOWĄ GRACO

Opis TECHNICZNY

1. Podwozie MAN TGS 26.400 6×4 B

  • silnik: 400 KM / 294 kW EURO6 • konfiguracja osi: 6×4, rozstaw osi: 4800 mm
  • zawieszenie: nośność osi przedniej 9000 kg, zawieszenie przednie –paraboliczne, oś VOK-09 wygięta, zawieszenie tylne pneumatyczne 2×13 t
  • skrzynia biegów: ZF 16 S 222 DD, przystawka odbioru mocy NH4C
  • kabina: ‘L’ 2240 x 2280mm, zawieszenie kabiny typu L na sprężynach śrubowych, centralny zamek, dach otwierany mechanicznie, osłona przeciwsłoneczna przed szybą czołową, szyba przednia przyciemniana ze szkła zespolonego, lusterka podgrzewane i elektycznie sterowane, lusterko szerokokątne podgrzewane, komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, siedzenie pasażera statyczne z reg. wzdłużną i pochylenia oparcia, 1 leżanka ze schowkiem, klimatyzacja bezfreonowa z automatyczną regulacją temperatury, elektr. podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera, tachograf cyfrowy, MAN Tronic (komputer pokładowy), radio MAN BasicLine
  • zbiornik paliwa 400 l z prawej strony i 60 l AdBlue, sprzęg przyczepy RINGFEDER 4045 G 150A

2. Hydrauliczny żuraw Palfinger PK 19.001 SLD 5

  • HPSC-E zaawansowany system kontroli stateczności w pełnym zakresie obrotu (360°), z bezstopniowym dostosowaniem udźwigu do aktualnego rozsunięcia podpór.
  • 2., 3. i 4. sekcja wysięgnika wysuwana hydraulicznie do 12,5 m
  • podpory żurawia, wysuwane w poziomie i pionie hydraulicznie
  • przewody hydrauliczne do zasilania 2 urządzeń roboczych np. chwytaka, rotatora,
    tzw. „5,6 funkcja” odwijane z bębna zamontowanego na ramieniu głównym żurawia
  • Zdalne sterowanie radiowe SCANRECO z 6 funkcjami proporcjonalnymi z dźwigniami krzyżowymi (typu joystick) 4-funkcyjny rozdzielacz sterujący DANFOSS, 3 stopnie prędkości, wizualny i akustyczny, wskaźnik obciążenia i przeciążenia, nadajnik, odbiornik, 10m kabla do alternatywnego sterowania, dwie baterie, ładowarka baterii, automatyczne przełączanie częstotliwości w przypadku zakłóceń, wyświetlacz LED -procentowa wuzualizacja udźwigu oraz wskaźnik przeciążenia, pas szyjny oraz biodrowy do mocowania pulpitu przenośnego, wyłącznik awaryjny na pulpicie przenośnym, sterowanie awaryjne tylko z jednej strony (przy rozdzielaczu), akustyczny sygnał ostrzegawczy (102dB), silnik “START”/ “STOP” (zdalne załączanie i wyłączanie silnika pojazdu z pulpitu sterowania radiowego żurawia), podwyższenie obrotów silnika – motor +/-, załączanie reflektora na żurawiu z pulpitu przenośnego sterowania radiowego
  • kontrola położenia transportowego gdy ramiona żurawia rozłożone są nad skrzynią(TRAN 2)
  • kontrola podpór w położeniu transportowym AUSW
  • przeprost ramienia zginanego 15°
  • dźwignia kolankowa łącząca ramiona żurawia
  • układ przyspieszonego teleskopowania realizowany poprzez wtórne wykorzystanie
    oleju z przestrzeni tłoczyskowej w przestrzeni tłokowej
  • bezobsługowy system wysuwu sekcji wysięgnika (nie wymagający smarowania smarem stałym)
  • zakres obrotu 420°
  • system zabezpieczenia przeciwprzeciążeniowego PAL50 z wyłącznikiem NOT-AUS
  • talerzyki cylindrów podpór wahliwe (10 stopni)
  • niezależne sterowanie każdą z nóg podporowych żurawia
  • zbiornik oleju hydraulicznego z filtrem powrotnym – 140 litrów
  • chłodnica 8,5 kW
  • gruntowanie metodą kataforezy (KTL) i lakierowanie metodą proszkową
    w kolorze RAL 3020
  • filtr wysokiego ciśnienia wbudowany i orurowany
  • cyfrowy licznik roboczogodzin z sygnalizatorem przeglądów
  • poziomnica przy obu stanowiskach obsługi
  • instalacja elektryczna 24V
  • akcesoria do żurawia: hak ładunkowy o nośności 8t oraz szekla
  • pompa hydrauliczna wielotłoczkowa

3. Zabudowa żurawiowo – skrzyniowa

  • wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej ok. 6500 x 2450 x 800mm
  • burty boczne aluminiowe H=800 mm ze słupkami burtowymi HESTAL z zamkami pionowymi wpuszczanymi w burtę, dzielone po 2 sekcje na stronę
  • ściana tylna stała ze sklejki antypoślizgowej, H=800 mm
  • ściana przednia ze sklejki antypoślizgowej, do wysokości kabiny
  • podłoga skrzyni ze sklejki antypoślizgowej g=27 mm
  • rama pośrednia wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
  • poprzeczki skrzyni wykonane z ceowników zimnogietych ze stali o podwyższonej wytrzymałości
  • obrzeżnice ze specjalnego profilu z uchwytami do mocowania pasów
  • odboje z płaskownika stalowego przeciw obijaniu się burt, spawane do obrzeżnicy
  • dwa stopnie naburtowe
  • skrzynka narzędziowa plastikowa
  • zbiornik na wodę

Proponowana cena netto

…… PLN + 23% VAT

Liczba pojazdów w magazynie ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Zastrzegamy sobie prawo sprzedaży pojazdu bez uprzedzenia.

Miejsce dostawy i odbioru: magazyn Graco Sp. z o.o. Zakład produkcyjny w Płochocinie.

Niniejsza informacja  techniczno-cenowa  nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.