SKOMPLETOWANY POJAZD DO TRANSPORTU MATERIAŁÓW
BUDOWLANYCH NA PODWOZIU MAN TGS 26.400 6×4 BL
Z ŻURAWIEM PALFINGER PK 19.001 SLD 5 I ZABUDOWĄ GRACO
Opis TECHNICZNY
1. Podwozie MAN TGS 26.400 6×4 B
- silnik: 400 KM / 294 kW EURO6 • konfiguracja osi: 6×4, rozstaw osi: 4800 mm
- zawieszenie: nośność osi przedniej 9000 kg, zawieszenie przednie –paraboliczne, oś VOK-09 wygięta, zawieszenie tylne pneumatyczne 2×13 t
- skrzynia biegów: ZF 16 S 222 DD, przystawka odbioru mocy NH4C
- kabina: 'L’ 2240 x 2280mm, zawieszenie kabiny typu L na sprężynach śrubowych, centralny zamek, dach otwierany mechanicznie, osłona przeciwsłoneczna przed szybą czołową, szyba przednia przyciemniana ze szkła zespolonego, lusterka podgrzewane i elektycznie sterowane, lusterko szerokokątne podgrzewane, komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, siedzenie pasażera statyczne z reg. wzdłużną i pochylenia oparcia, 1 leżanka ze schowkiem, klimatyzacja bezfreonowa z automatyczną regulacją temperatury, elektr. podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera, tachograf cyfrowy, MAN Tronic (komputer pokładowy), radio MAN BasicLine
- zbiornik paliwa 400 l z prawej strony i 60 l AdBlue, sprzęg przyczepy RINGFEDER 4045 G 150A
2. Hydrauliczny żuraw Palfinger PK 19.001 SLD 5
- HPSC-E zaawansowany system kontroli stateczności w pełnym zakresie obrotu (360°), z bezstopniowym dostosowaniem udźwigu do aktualnego rozsunięcia podpór.
- 2., 3. i 4. sekcja wysięgnika wysuwana hydraulicznie do 12,5 m
- podpory żurawia, wysuwane w poziomie i pionie hydraulicznie
- przewody hydrauliczne do zasilania 2 urządzeń roboczych np. chwytaka, rotatora,
tzw. „5,6 funkcja” odwijane z bębna zamontowanego na ramieniu głównym żurawia - Zdalne sterowanie radiowe SCANRECO z 6 funkcjami proporcjonalnymi z dźwigniami krzyżowymi (typu joystick) 4-funkcyjny rozdzielacz sterujący DANFOSS, 3 stopnie prędkości, wizualny i akustyczny, wskaźnik obciążenia i przeciążenia, nadajnik, odbiornik, 10m kabla do alternatywnego sterowania, dwie baterie, ładowarka baterii, automatyczne przełączanie częstotliwości w przypadku zakłóceń, wyświetlacz LED -procentowa wuzualizacja udźwigu oraz wskaźnik przeciążenia, pas szyjny oraz biodrowy do mocowania pulpitu przenośnego, wyłącznik awaryjny na pulpicie przenośnym, sterowanie awaryjne tylko z jednej strony (przy rozdzielaczu), akustyczny sygnał ostrzegawczy (102dB), silnik „START”/ „STOP” (zdalne załączanie i wyłączanie silnika pojazdu z pulpitu sterowania radiowego żurawia), podwyższenie obrotów silnika – motor +/-, załączanie reflektora na żurawiu z pulpitu przenośnego sterowania radiowego
- kontrola położenia transportowego gdy ramiona żurawia rozłożone są nad skrzynią(TRAN 2)
- kontrola podpór w położeniu transportowym AUSW
- przeprost ramienia zginanego 15°
- dźwignia kolankowa łącząca ramiona żurawia
- układ przyspieszonego teleskopowania realizowany poprzez wtórne wykorzystanie
oleju z przestrzeni tłoczyskowej w przestrzeni tłokowej - bezobsługowy system wysuwu sekcji wysięgnika (nie wymagający smarowania smarem stałym)
- zakres obrotu 420°
- system zabezpieczenia przeciwprzeciążeniowego PAL50 z wyłącznikiem NOT-AUS
- talerzyki cylindrów podpór wahliwe (10 stopni)
- niezależne sterowanie każdą z nóg podporowych żurawia
- zbiornik oleju hydraulicznego z filtrem powrotnym – 140 litrów
- chłodnica 8,5 kW
- gruntowanie metodą kataforezy (KTL) i lakierowanie metodą proszkową
w kolorze RAL 3020 - filtr wysokiego ciśnienia wbudowany i orurowany
- cyfrowy licznik roboczogodzin z sygnalizatorem przeglądów
- poziomnica przy obu stanowiskach obsługi
- instalacja elektryczna 24V
- akcesoria do żurawia: hak ładunkowy o nośności 8t oraz szekla
- pompa hydrauliczna wielotłoczkowa
3. Zabudowa żurawiowo – skrzyniowa
- wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej ok. 6500 x 2450 x 800mm
- burty boczne aluminiowe H=800 mm ze słupkami burtowymi HESTAL z zamkami pionowymi wpuszczanymi w burtę, dzielone po 2 sekcje na stronę
- ściana tylna stała ze sklejki antypoślizgowej, H=800 mm
- ściana przednia ze sklejki antypoślizgowej, do wysokości kabiny
- podłoga skrzyni ze sklejki antypoślizgowej g=27 mm
- rama pośrednia wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
- poprzeczki skrzyni wykonane z ceowników zimnogietych ze stali o podwyższonej wytrzymałości
- obrzeżnice ze specjalnego profilu z uchwytami do mocowania pasów
- odboje z płaskownika stalowego przeciw obijaniu się burt, spawane do obrzeżnicy
- dwa stopnie naburtowe
- skrzynka narzędziowa plastikowa
- zbiornik na wodę
Proponowana cena netto
…… PLN + 23% VAT
Liczba pojazdów w magazynie ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Zastrzegamy sobie prawo sprzedaży pojazdu bez uprzedzenia.
Miejsce dostawy i odbioru: magazyn Graco Sp. z o.o. Zakład produkcyjny w Płochocinie.
Niniejsza informacja techniczno-cenowa nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.